duminică, 7 februarie 2016

Mă tund sau îmi las părul lung?

Da, ar trebui să merg la tuns…

Dar singurul care a reuşit să mă tundă exact aşa cum îmi place e şi singurul stilist care mi-a pus mâna pe cur şi nu mai îndrăznesc să dau pe la el… Şi, sincer, mă oftic teribil! Căci, ce e al lui, deoparte e pus, şi, de departe, e cel mai bun din breasla asta! Cel mai bun cu care am avut de-aface! Stilist şi nu punător de mâini pe unde nu trebuie!

O vreme am crezut că e gay. Cu atât mai mult cu cât, încântată fiind de profesionalismul lui, l-am recomandat şi prietenilor. Unul dintre ei a ţinut să îmi spună că toate radarele lui de gay erau în alertă, dar că, da, domnule, tunde bine!

E, a fost gay până la mine…

Poate îmi iau mâine inima în dinţi şi merg la el… Sper eu că m-a uitat…
Sau îmi las, mai bine, părul lung?


Ptiu, că bine mai tundea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu