marți, 16 februarie 2016

E Momentul! E timpul pentru o viaţă nouă!


Azi, 1602.2016, suntem sub vibraţia cifrei 9.
“Numărul 9, ultimul în scara numerologică de bază, ne vorbeşte despre profunzimea, materialitatea spiritului, care, ajuns la o etapa decisivă în evoluţia sa, a înţeles că cea mai importantă realizare este ideea că numai dragostea deschide porţile spre o nouă dimensiune spirituală.”

Te-am sunat de 3 ori până acum... Nu răspunzi, semn că eşti cocoţat pe undeva pe scară... Vreau doar să îţi spun, iubire: lasă tot degrabă, te ia şi vino acasă! Îi infinit păcat de timpul ăsta care trece pe lângă noi... Şi nu înţeleg de ce mai e nevoie acum să stăm departe unul de celălalt... O vreme am crezut că văd rostul acestei depărtări... Acum, simt că e doar o risipire!

Avem nevoie doar unul de celălalt! Toate se vor aranja exact aşa cum e nevoie, numai să fim noi împreună, mână în mână! Căci tu ai ceea ce eu am nevoie, iar eu am ceea ce-ţi trebuie ţie... Restul se vor face toate, una câte una, pe lângă noi, într-o deplină armonie. Noi doi, împreună, avem tot ce este necesar pentru a face lucrarea. Alchimia.
 
E timpul, dragul meu! Fă pasul.

Toată fiinţa mea asta strigă.
Îi cumplită pierdere de viaţă ceea ce facem noi acum!
Ne batem joc de darul primit...

Iubire, te ia şi vino acasă! Gata! Rupe-te de tot ce te ţine pe loc! E Momentul! E timpul pentru o viaţă nouă!

2 comentarii:

  1. Izuca, in mod normal nu as respecta nici un termen si as anticipa totul...dar vreau sa dau un sens legaturii dintre noi, un sens special, diferit de cotidianul cotidian... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Aoleu ! S-a aprins camasa pe tine,cum zice poetul.Lasa omul in pace ca-l sperii cu graba asta. Nu te-ai prins ca lipseste sensul ? Poate e giratoriu cu prioritate de dreapta sau e sens interzis. Voi stiti mai bine. Eu " Nu m-amestec, nu ma bag
    Ca mi-e frica de ciomag!"

    RăspundețiȘtergere