marți, 16 februarie 2016

Salt către înalt, afară din cercul de confort!



Poate că am înnebunit! Dar azi chiar vreau să schimb ceva!
Pur şi simplu nu mai suport să merg înainte pe drumul ăsta către nimic, către nicăieri, către un avans şi apoi o lichidare!

E o zi aparte! O simt cum pulsează schimbarea odată cu sângele care-mi curge, acum curat, cald, plin de iubire, prin vene. Ajunge la celule şi, una câte una, le trezeşte. Le dă curajul, credinţa că viaţa mă aşteaptă acolo, afară din cerc.

Da, azi viaţa mă cheamă afară, la joacă!

Ştiu că lângă tine orice mi-am propus pot duce la bun sfârşit! Mai mult nu îmi trebuie acum! Am iubirea şi tot universul de partea mea!


Deja simt că îmi irosesc viaţa... Că sunt, pur şi simplu, cretină să accept încă o zi aşa, figură de carton într-un oraş cenuşiu de beton! Cretină, da!

Iar tu, acum în plină astenie de primăvară, nu vezi calea. De aceea e vremea ca eu să mă ridic, să înfulec în locul tău tava cu jăratic, să mă scutur de temeri, cutume, anii lungi şi cenuşii, şi să devin ceea ce sunt: un suflet liber aflat într-un minunat joc!

Da, e timpul să mă trezesc!
E cel mai potrivit moment! Căci acum binecuvântată sunt de iubirea ta!

Şi azi este ziua aceea în care simt că sunt direct conectată cu tot ce e mai sublim!
Cumva eu trebuie să te trezesc şi pe tine! Să te smulg din cerc!

Hei, iubire, gata! Hai afară la cel mai frumos joc! El începe cu un salt către înalt, dincolo de cercul de confort!

2 comentarii:

  1. Iubire, prezent am fost, prezent is si voi fi... O sa te saturi de mine, profita de libertate cit mai poti :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu care imi faceam griji ca nu gasesc pe nimeni care sa-mi sape gradina de la Valea Iasului. Pai da, sapatul gradinii te scoate precis si complet din confortul fizic dar si financiar ca doar n-o sa-mi ceri bani,deeee, suntem rude....De mancare iti dau, cu toate ca asta inseamna ceva confort, insa, te pun pe dieta ca nu te-am mai vazut de demult si poate te-oi fi ingrasat. Mai vedem noi. Ce zici ? Te bagi ? Incepi de maine ? Vin sa te iau ?

    RăspundețiȘtergere