joi, 11 februarie 2016

Cu fiecare zi, iubire, eu devin mai mult a ta

Iubirea ta mă schimbă. Chiar dacă eşti la distanţă, cu fiecare zi care trece, ceva în firea mea se modifică.

Încep să văd oamenii altfel… Mai simplu şi direct… Ca şi cum nu se mai pot ascunde… Pur şi simplu pot vedea cum singuri se amăgesc. Uneori simt şi cum gândesc… Le pot răspunde la întrebare înainte ca ei să o mai formuleze… Intuiţia mea e mai trează cu fiecare zi…

Iar tu, iubire, eşti mereu în inima mea… Tot ce fac cu gândul la tine fac… Tot ce visez acum de tine e legat!

Dragul meu, a mai trecut o zi departe unul de altul, dar, cu fiecare zi trecută aşa, iubirea mă transformă şi mă aduce şi mai aproape de tine. Cu fiecare zi te ştiu mai mult şi sunt şi mai pregătită pentru viaţa lângă tine.

Te văd uneori uşor trist, obosit şi iritat de tot ce trăieşti acum… Munca nu îţi mai place aşa mult, tu altceva vrei, dar, încă, nu poţi pleca… Cumva tragi de tine ca să finalizezi ceea ce ţi-ai propus. Dar îţi pare tot mai greu. “M-am supraapreciat, Izuca… Nu cred că mai rezist atât…”

Iubire, e ok! Avem nevoie şi de perioada asta în care doar să ne privim şi să ne vorbim.
Căci, cu fiecare zi îmi devii mai drag şi te apreciez mai mult. Înţelegi?!
Eu te iubesc tot mai mult…

Gândeşte-le aşa: a mai trecut o zi, iar Izuca e şi mai mult a ta, iar tu eşti şi mai mult în inima ei… 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu