duminică, 7 februarie 2016

Femeia e ruptă din bărbat şi se ridică până acolo unde el îi permite şi nu invers!

Femeia va iubi bărbatul exact atât cât acesta îi va îngădui. Dacă el nemulţumit e cumva de iubirea pe care ea i-o poartă, căci se mai întâmplă…, atunci ar fi mai nimerit ca el să şadă un pic la cugetat: “Oare, nu cumva, eu i-am limitat calea?!”

Eh, dar câţi fac asta?! Eu una am întâlnit doar bărbaţi care se plângeau, după o vreme, că nu mai sunt iubiţi cum au nevoie, că nu mai sunt respectaţi, că nu mai primesc tot ce ar vrea! Nici unul nu şi-a pus problema, măcar o clipă, că poate el e de vină acolo cu ceva! Nuuu! Eu eram singura vinovată!

Iar dacă, presupunând prin absurd, el ar accepta o fărâmă din ideea că ar fi şi el cumva vinovat de ceva, tot eu eram divina care îl adusese în stadiul acela! Eu?! Cea care nu avea niciun drept să îl modifice, să-l schimbe, că peste gură şi-o lua de nu se vedea, eu, divina de mine, reuşisem, totuşi, să îl transform în bărbatul acela rece, limitat?! Cum pana mea mai vine asta?!
……

Bărbatul va iubi femeia tot aşa, adică exact cât el vrea! Căci dacă femeia se împotriveşte, el poate insista! Da, el are darul de a putea insista! Şi aici e şpilul!

Să fie clar: dincolo de orice se spune, într-o relaţie bărbatul e cel care ridică femeia acolo unde el are nevoie de ea. Căci femeia e ruptă din el şi nu el din ea. El e cel care are primul şi ultimul cuvânt. Dacă într-o relaţie el nu vrea, îi gata! Ea, singură, nu poate face nimic… Însă, dacă ea e cea care nu vrea, el are şanse să o aducă pe ea acolo unde el îşi doreşte, pentru că el are darul de a putea insista.

De câte ori nu ni s-a întâmplat, doamnelor, să cedăm insistenţelor unui bărbat, doar aşa, pentru că el era foarte perseverent?! A fost ceva de genul: ok, hai să îi dau o şansă, să vedem ce iese…

Şi încă ceva: o fi femeia cea care stă în spatele oricărui bărbat de succes, dar să ştiţi că, înainte ca ea să ajungă acolo, în spatele lui, el a fost cel care i-a îngăduit această poziţie uşor periculoasă pentru egoul masculin!

Deci, stimaţi bărbaţi, nu vă mai plângeţi atâta că ea nu vă iubeşte, nu vă respectă, nu vă pupă undeva! Că e total aiurea! Voi sunteţi cei care aţi dus femeia în acel stadiu! Da?!

Om fi noi divine, dar, înainte de orice, voi sunteţi de vină pentru faptul că, la un moment dat, nu ne mai ridicăm la nivelul aşteptărilor voastre! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu