miercuri, 20 ianuarie 2016

Bilanţ - ce îmi place versus ce nu îmi place



Câteva lucruri care îmi plac

-Lenjeria de pat curată şi  proaspăt schimbată...
-Cafeaua de dimineată...
-Vocea lui uşor gajâită...
-Figura poznaşă a lui Simba şi privirea aceea care spune tot fără niciun cuvânt...
-Ghioceii pe care îi primesc de la tata – primii din fiecare primăvară...
-Ciocolata în mijlocul nopţii...
-Să stau cu burta în sus sub un brad...
-Să merg desculţă prin scoici = scoicoterapie...
-Să tac...
-Să fie linişte în jurul meu...
-Să fac baie fierbinte...
-Să pedalez...
-Să ignor mailurile neplăcute...
-Să mă răzgândesc câteodată...
-Să privesc oamenii = holbare...
-Să miros florile...
-Să ascult poveştile bătrânilor – dar nu ale lui tata!!!
-Să stau în hamac...
-Să mă plimb prin natură...
-Să plantez seminţe şi să le urmăresc apoi cum dau rod...
-Să ascult muzică...
-Să mă uit la filme cu Norman Wisdom...
-Să ascult copiii din fundal atunci când vorbesc cu adulţii...
-Să fac fotografii...
-Să scriu...


Lucrurile care nu îmi plac

-Minciuna
-Vorbăria fără sens
-Aglomeraţia
-Gălăgia
-Violenţa

Un comentariu:

  1. Probabil ca nici comentariile mele n-or sa-ti placa avand in vedere ca eu sunt var primar cu tatal tau care-ti spune povesti care nu-ti plac.
    Cand tatal tau nu va mai fi, vei regreta cele scrise mai sus la sfarsitul randului 18....

    RăspundețiȘtergere