duminică, 3 ianuarie 2016

Zăludia Bucureşti sau poveste cu iţari de Crăciun

“No! A fost dat sa ne întâlnim acuma. Ne-am indrăgostit. Eu da, tu nu… Tu te-ai dus la Bucureşti… Eşti zăludă… Pe tine te vreau, în disperarea mea… Restul?! Să-i fută dracu’!”

Nu pot trece uşor peste cuvintele astea. Sunt spuse de tine, haiduc despletit, în noaptea de reset(Revelion). Da, am notat cuvintele tale, căci m-au atins. Nu ştiam ce voi face cu ele, dar nu le puteam lăsa să se piardă… Nici acum nu ştiu exact, dar simt dorinţa să le dau mai departe. De ce?! Pentru că e minunat să trăieşti ceea ce trăiesc acum şi vreau ca toţi cei din jur – şi mai ales cei care mă cunosc şi ştiu ce drum alambicat şi futuristic am urmat până aici – să ştie că sunt bine, atât de bine că tac ca un mâţ mic şi răsfăţat cuibărit în sânul universului. Nici miau nu mai zic! Tac, torc şi mă răsfăţ, uneori cu burtica în sus…

Şi mai vreau ca tu să ştii ce a fost Bucureştiul acela zălud…

Da, aşa e! Am plecat la Bucureşti cu gând să fac blog şi o nebunie ca să ies din cotidian. Şi, poate, şi să mă răzbun un pic pe tine că ai plecat şi m-ai lăsat singură… Aici scot limba.
Ce poate fi mai cretin decât să faci nebunii în ajun de Crăciun?! În loc să petreci ca omul normal la cap, acasă, cu cei dragi… Nu e de mine aşa ceva, indubitabil!
Şi dacă o să mă vezi vreodată stând la masa de Crăciun cu sarmale şi cu tobă, ascultând colinde cu Irina Loghin sau Fuego, să ştii că ceva e greşit. Dar rău de tot! Că pe undeva o lampă mi-a filat!

Nebunia asta cu plecatul la Bucureşti şi-a avut şi ea rostul ei… Acum bine ştiut de mine…

Blog nu a ieşit, că nu ăsta era gândul băiatului… Dar nici altceva. A fost un test pentru ceea ce simţeam pentru tine. Şi nicimăcar nu conştientizasem… Ajunsă acolo şi pusă în faţa testului, am realizat cu toată fiinţa mea că sunt îndrăgostită până peste urechi de tine!

Ba mai mult: în alte circumstanţe, băiatul de la Bucureşti ar fi fost atracţia aceea nebună din vacanţa petrecută în Vama Veche! Vacanţa aceea pe care nu o vei uita toată viaţa! Căci… aşa, în iţari, ie şi opinci, pus pe glume şi tandreţuri, pe iubit şi dăruit tot femeii de lângă el… Cu siguranţă putea fi o mare atracţie!

Dar nu a fost!… Căci… Inima mea e dată… Ţie…

Şi iat-o pe Iza cea zăludă plecând în zori de zi, de îndată ce ştia că circulă Metroul, în dimineaţa de Crăciun, singură pe străzile Bucureştiului, căutând drumul înapoi către casă… Căci am plecat… Aşa, ciufulită şi uşor ameţită de wiskey… Tristă, dar şi liniştită… Cu o mare iubire în inimă… Pentru tine…

Da, el băiatul de la Bucureşti, s-a supărat rău pe mine… Dar ştiu că a înţeles perfect ce s-a întâmplat, căci ştia de tine… Numai că orgoliul masculin poate fi foarte mare, chiar şi în iţari, ie şi opinci…

Deci, Bucureştiu ăsta zălud a fost cam aşa: acolo mă aştepta un bărbat cu totul deosebit, aşa cum rar întâlneşti(ce e al lui e pus deoparte, căci e un alchimist cu suflet fain şi multe femei poate ferici!) dornic să îmi ofere experienţa unei vacanţe de neuitat, dar eu m-am desprins din braţele lui(destul de insistente…) şi m-am întors, cu inima plină de iubire, la tine…
Da, am fost zăludă! Dar, poate, aveam nevoie de nebunia asta ca să văd adânc în inima mea… Căci aşa am aflat că eşti Acel bărbat la care mă întorc, în ciuda celei mai mari tentaţii posibile!

Cum crezi tu că altfel eu, Iza, neam de opincă, aş fi putut refuza un băiat ca el?!
Dar am putut… L-am supărat… Cumplit! Nu mai suntem nicimacar prieteni acum, sau fraţi de opinci… Şi toate pentru că tu mi-ai umplut inima… şi întreaga mea fiinţă vibrează acum odată cu tine…

A fost un test… Căci era greu de crezut sau de înţeles că e posibil ca în numai o săptămână să ne lipim atât de tare unul de celălalt…


Acuma, de restul pe care “să îi fută dracu’”, nu ştiu ce să zic. Cred că sunt cei din jurul tău care… Care încearcă să te ţină acolo, pe loc. Dar ştiu că nu de ei îţi pasă ţie acum!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu