miercuri, 27 ianuarie 2016

“O zi frumoasă să ai, iubire...”



Am primit mesajul tău exact când eram la cuier şi mă pregăteam de plecare. Eram în gardă, cu ochii pe tata care mişuna în pijama prin bucătărie. Şi cu Ivan printre picioare, desigur.

“O zi frumoasă să ai, iubire... Te pup”

După ce l-am citit ziua mea a început cu un zâmbet larg. Radiam... E uimitor ce efect pot avea câteva cuvinte spuse la prima oră...

Tata, care auzise semnalul de primire şi era acum cu ochii pe mine, curios, m-a întrebat ce e... Apoi s-a aplecat un pic către mobilul din mâna mea ca să citească mesajul...

Singura lui grijă e că primesc veşti de la Coco şi nu i le spun şi lui degrabă... Urma probabil să întrebe dacă e Coco...

Am apucat de am ascuns mobilul înainte ca el să vadă ce scrie... M-a privit uşor încurcat. Zâmbetul şi expresia de pe fata mea erau mult prea expresive, aşa că s-a oprit cu întrebarea pe drum... Clar nu era Coco!

În lipsă de altceva şi pentru că avea foaia din calendar în mână, mi-a citit repede ce scria acolo. Dar nu am mai auzit nimic...

Ziua mea frumoasă începuse deja.

Un comentariu:

  1. 1)Undeva in text un "si" trebuie inlocuit cu o virgula. Stii unde ?
    2)Eu cand vreau sa incep o zi cu zambetul pe buze caut pe youtube melodia "Comment ca va ? " sau "Paloma blanca acordeonis" si voia buna este garantata chiar daca mai apoi ma uit pe fereastra si vad ca ploua cu galeata sau aud cum crapa pietrele din cauza gerului. Fiecare cu metoda lui. Tu ai nevoie de cuvinte frumoase si adevarate, eu am nevoie de muzica adevarata si frumoasa. Eu pot sa-mi pun muzica preferata in fiecare zi ceea ce este un avantaj pe cand tu trebuie sa astepti.....primirea unor cuvinte dorite.Eu pot obtine fericirea care ma face sa zambesc ramanand independent pe cand tu....depinzi de el care te poate face fericita in fiecare zi sau numai cand are el chef.
    Vezi cat de important este sa-ti stabilesti obiectivele si caile de a ajunge la ele ramanand independent si stapan pe situatie ?

    RăspundețiȘtergere