luni, 25 ianuarie 2016

Nu renunţ la nicio clipă pe care o putem petrece împreună! Ca să ştii!



Prezenţa ta e benefică în viaţa mea şi aştept cu nerăbdare seara, oricât ar fi de târziu, căci ştiu că atunci ne putem vedea şi auzi.

Sigur, m-aş putea descurca şi fără aceste momente, dar de ce să accept asta?!
Nuuuu şi nu! Acum că am aflat că poate fi şi aşa, vreau să am asta în fiecare seară!
Chiar dacă e numai pentru câteva minute cât să ne spunem somn uşor, vreau aceste clipe! Nu renuţ la ele şi fata nu acceptă nicio scuză! Aşa să ştii!

Acum că m-ai îmblânzit tu trebuie să vii la întâlnire, căci eu te aştept cu tolba plină de poveşti. Sau doar tăcută.

Că am sau nu am să-ţi mai povestesc vreo ispravă de peste zi, nu contează!
Poate că doar voi tăcea şi te voi privi.
Poate că tu vei avea ceva de spus, sau poate nu.

Chiar nu contează! Căci atâta e de fain doar să te privesc.

Cu tine, pur şi simplu, vreau tot ce se poate şi nu sunt dispusă să renunţ la nici măcar o clipă pe care o putem petrece cumva împreună, chiar şi aşa la distanţă.

Nu ştiu dacă asta e semn de dependenţă şi nici nu îmi pasă!
De-acuma ştiu că asta vreau, căci multă împăcare şi bucurie îmi aduc aceste clipe, şi nu mă dau fără ele!

Ca să ştii!

Un comentariu:

  1. Aha ! M-am prins. Iti place sa folosesti Skype ! Dragoste nebuna si amor.....
    Din experienta mea personala iti dau un sfat :Nu-l lasa sa vorbeasca. Vorbeste numai tu. Spune-i orice, real sau imaginar. Eu am avut o cunostinta cu care ma intalneam si care nu vorbea. Se uita fix la mine. S-a aflat ulterior ca era nebuna.

    RăspundețiȘtergere