joi, 21 ianuarie 2016

Lângă tine îmi găsesc echilibru



Ştiu... sunt asemeni unui pendul... Oscilez între stări... Oscilezi între decizii... Acum vreau una, apoi alta...
Acum sunt copil alintat şi gata să facă pozne... Acum devin femeie serioasă...

Uneori şi eu mă încâlcesc în propriile mele iţe...

Dar tu ai darul... harul să mă echilibrezi. Din două vorbe îmi poţi opri căderea haotică. Sau urcarea bezmetică. Doar două vorbe... Poate 3...

Căci, de îndată ce sufletul meu te aude, toate se opresc... Încremenesc în contemplarea clipei...

Tu ştii exact care sunt cele două vorbe... Poate 3...
Mereu mă surprinzi cu ele...

Şi tu simţi când am nevoie de ele.
Chiar dacă nu mă găseşti la destinaţie, undeva le laşi, iar eu ştiu unde să le caut.
Şi ştiu că tu le-ai pus acolo pentru mine şi pentru că ai simţit că, iar, am luat-o danga-langa-zanga...

Şi mai e ceva... Toată această cuminţire cu care tu vii în viaţa mea, e ceva nou pentru mine! Căci, până acum, nimeni nu a mai reuşit asta... Eşti singurul care mă ponderează şi, culmea!, îmi şi place asta!

Eu pendulul rebel, haotic, devin nemişcare...
Şi atunci mă regăsesc aşa cum sunt, cum devin, cum mă împlinesc...

Căci nu te poţi regăsi decât în nemiscare şi contemplare...
Iar tu exact asta aduci în viaţa mea...

Un comentariu:

  1. Asa o fi cum zici tu,dar.... aceste lucruri nu se spun si nu se scriu decat in romane de dragoste. Cand e vorba de oameni reali, de cetati( a se citi femei) care trebuiesc cucerite, barbatului nu trebuie sa-i arati ca ai fost deja cucerita. Din acel moment nu-l mai interesezi si...l-ai pierdut ! Femeia trebuie sa arate ca rezista atacului si nu cedeaza lupta iar barbatul, daca e barbat trebuie sa ramana pe pozitii si sa continue atacul pana la victoria finala care poate fi consemnata pe la 55-60 de ani varsta de barbat, adica atunci cand pericolul de a pleca la alta femeie a trecut deja.
    Nu uita ca barbatul este de meserie cuceritor indiferent ca este cizmar sau doctor !

    RăspundețiȘtergere